my horrible prediction

det känns otroligt skönt att inte längre vara värst, inte sant älskling? :)

okej. här är den. min prediction alltså.

han charmar henne och hon blir så kär att hon glömmer bort sig själv och sina egna behov. om ett par månader börjar han psyka henne, som han gjorde med mig och sin tidigare flickvän. hon börjar må dåligt men biter ihop och kämpar, precis som jag gjorde, och inte för att vara världens bästa flickvän nödvändigtvis, utan för att hålla upp det korthus som rasar, av ren envishet. till slut orkar hon inte mer, utan går och vänstrar med grabben hon träffade på krogen för ett tag sedan, men där och då bara flirtade med.

två människor som verkligen förtjänar varandra. vet inte om jag ska säga grattis, eller vad annars jag ska säga. grattis och hipphipphurra fyllt med ironi. det torde väl utrycka min hånskrattande känsla, tänker jag.

godnatt. imorrn kommer bilder på kvällen som går mot sitt slut. vi har gjort julgodisoch klätt granen. väldigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback