nutidstest vecka 49

yeeey! jag har ju lyckats bättre nu än på flera veckor!

5 rätt av 7 möjliga
Inte alls illa! Bättre lycka nästa gång.

Av de 9391 personer som hittills gjort testet, klarade du dig bättre än 6277 (66%).


imorgon ska jag skriva om mina och fuglesangs austronautambitioner och vad som i grunden skiljer oss båda åt.

i natt var jag och albin iväg på lite "första-svensken-ut-i-rymden"-vaka. trots att det inte blev något av det i slutändan var det ändå rätt mysigt att vara där. jag lägger ut bilder från eventet imorrn. och jo. natten till söndag, 02:47, håll i hatten då, sitt bänkade vid radion eller internetet, för då kanske det händer!


Kommentarer
Postat av: mammalena

Ja var det inte du som skulle bli astronaut när du var liten? Förresten så hade jag också 5 rätt på senaste nutidstestet, men det beror väl på att jag umgåtts med dej hela helgen:-)

2006-12-08 @ 20:42:20
Postat av: martina den fina

jag skulle uppskatta om du ville väva in mina astronautambitioner i din berättelse samt vad mina astronautdrömmar snabbt byttes ut mot, för att göra inlägget lite mer varierat. sen skulle jag uppskatta en diskussion där du försöker ta reda på om det fortfarande finns en chans att du och jag skulle kunna bli de första svenska kvinnorna i rymden, och i så fall ? skulle vi hålla sams? och vilka cdskivor skulle vi ta med oss? och får man titta på dr phil i rymden? eller får vi kanske ta med oss dr phil ut i rymden?

2006-12-09 @ 15:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback