världens största grårumpa

jag skulle så gärna vilja ta tiden att berätta för er om min helg i malå nu genast, om hur jag körde skoter och övade på att svänga (!) med en svängradie som är mindre än 12 meter eller så, och om hur man ser på filmen som david filmade ihop under skoterturen att det enda som man ser av min kroppshydda är en skoteroverall årsmodell 1978 och i fokus då, en jättelik grå rumpa. när jag fick se filmen bestämde jag mig för övrigt att skaffa egna vinterkläder som är snygga och visar att jag inte väger 97 kilo. och jag vill berätta om våran hembrygd som jag och linnea stod för, och om årets glögg som har en ljuvare förpackning än smak och hunden, jycken som aldrig slutar flåsa förrän hon stupar. men jag har inte tid, inte förrän imorgon efter jobbet. har jag nästan all bloggtid i världen, och då sandra, då ska jag berätta allt, detaljerat och dant. fast i fyra olika inlägg, så min publik orkar ta sig igenom alltihop.

pussochgodnatt!

Kommentarer
Postat av: Bee

WOHOOOO!

2006-11-19 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback