datorkråggel och fint i lägenheten

fast egentligen i omvänd ordning. jag har nämligen varit ledig idag så jag har kunnat organisera för fullt i lägenheten. inte nog med att jag tog tag i det gigantiska diskberget, jag har även hängt upp klockan (som jag är pretty fucking stolt över. den är så fiin!), dammsugit, och bytt till andra, orangea ljuslyktor på bordet. och så har jag kommit på hur jag ska fixa det hemtrevligt tills em kommer till mig och firar jul i fantastiska norrlandet. jag längtar väldigt mycket tills dess!

jo, så är det ju tisdag och därmed desperate-kväll hos simon. tar med min laptop dig mest för att fixa över nästa one tree hill-avsnitt och kanske lite annan skit. men nu ville inte min pärla ens starta, till att börja med. dock fixade hacker-simon det under avsnittets gång. sweet!

de där bilderna från gårdagens pyssel kommer nog först imorgon. jag har inte lagt in dem än, har glömt bort det. sorry.

jag har förresten plitat ner ett brev till söstra mi i norge. gosh, som jag längtar efter henne!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svär du????

2006-10-24 @ 23:46:04
Postat av: Anonym

Skriver du en fråga med fyra frågetecken efteråt?

2006-10-26 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback