kylskåpsmagneti

så kanske man kan kalla kvällens aktivitet. vi har nämligen suttit och gjort kylskåpsmagneter av glasstenar, bilder från tidningar (bla david batras ansikte), klister och magneter. det blev väldigt vackert, kan man säga. vi bestod förresten av susanna, martina, anna-sara, lovisa och jag. om jag kommer ihåg kan jag lägga in bilder på resultatet imorgon. festligt va?

idag har jag varit i skolan. eller på universitetet, som de anställda föredrar att vi säger. jag väntade på en tenta vi blivit lovade att få tillbaka just idag. man kan säga att jag väntade förgäves. eller närapå. hanna kom in till slut och berättade att alla hade klarat godkänd, vilket trots allt varit mitt mål. högre ambitioner än så har jag inte.

jag har flyttat saker från min lägenhet till mitt förråd. det blev så fullt att jag fick kämpa för att få igen gallerdörren. och då har jag inte tömt mitt gamla förråd helt än. suck och pisspotta. men det är lite kul ändå, att få pussla lite med allt. jag gillar att organisera. jag tror jag har ärvt den ådran från min morfar.

jo. av allt roligt som har hänt idag var nog ändå det bästa när jag kollade posten och såg att jag hade fått brev från min beloved syster. det var något, det! jag är ledig imorgon, så då ska jag nog bestämt plita ner ett brev till henne tillbaka. så hon får lite kärlek där i utlandet.

ajöken fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback