lättnad in i märgen

och lättnad blir det. på två vis. en kom alldeles nyss. skrev ut hemtentan. slarvade ihop sista frågan nu på förmiddagen springandes emellan tvättstugan och lägenheten. trots slarvet tror jag att det duger.

en annan lättnad kommer i januari. då blir operationen av. i stockholm. läskigt som tusan, men också spännande. undrar hur jag kommer se ut sen?? kommer jag känna igen mig? och hur länge dröjer det innan den nya kroppen känns som jag, att det liksom är min kropp jag ser när jag speglar mig? jajks.

aja. ner i tvättstugan nu en sväng. sista rundan!

Napoleon Dynamite - "he's out to prove he's got nothing to prove" (kass film, galet rolig poster dock som klär grannarnas vägg)

Kommentarer
Postat av: Ylva-Li

Men du, va spännande! Nu måste det kännas verkligt för dig, och på riktigt! Har du fått exakt datum?
Idag kom jag och Annelie hem tidigt från jobbet, för det blev ingen övertid. Vi är nämligen inne på fredagens ordrar, och det är bara tisdag idag :-) Så det blir nog inte så mycket övertid resten av veckan... Kommer mer nästa vecka. Övertid på kvällarna brukar ändå sluta med sprit-penne-krig och brottningsmatcher! Så lika bra det kanske! Hehe... nä, men det är faktiskt ganska roligt. Det snöar ute nu, och jag är lite frusen, så jag ska nog göra mig lite te, och ta på mig mjukiskläderna. Hoppas inte du är lessen eller arg på mig. Vill prata med dig på msn. Vi skulle skaffat headset, så kunde vi pratat i verkligheten! Puss på dig, my dear, för jag älskar dej sjukt mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback