nej, jag lever inte i det förgångna...

Jo, alltså... Känner att jag behöver förklara mina varbergsbilder kontra min magiska värld. Man kan säga att min magiska värld är i Umeå, vart jag faktiskt bor, men Varberg är ändå vart jag kommer ifrån (trots det skulle jag aldrig för mitt liv flytta dit igen). Varberg är en fin stad, och jag visar på något sätt lite av det jag tycker är vackert med Varberg genom korten jag publicerade. På ett kort är Albin och Em uppe på fästningen och man ser Varberg i bakgrunden. Det fina med det där är att jag har tagit lite Umeå, i form av en Albin, och lite hemmavid, i form av min syster och därmed ger det en mer helhetsbild av vad jag gillar i livet. Fy, låter som att jag vill sönderanalysera allt här, ska genast lägga ner.

Vad jag i grund och botten ville få fram var att jag kommer lägga in bilder från Umeå, eftersom det, som sagt, är här jag lever mitt fantastiska, och lite magiska, liv.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Annelie s

Hej Brud'n
Tjusig blogg :-)
Jag har en å, för dom smittas tror jag.
Välkommen till den!

Postat av: Lillstrumpan

God morning! Har du fått nån pik om att du har lagt ut massa Varbergkort eller? Du, du måste ju läsa min senaste blogg. Där har du allt du behöver veta om min första dag på jobbet. Aelsker deg!

2006-10-17 @ 10:30:36
URL: http://softem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback