gårdagens glädje och dagens

igår, minns ni kanske, skulle jag till ak och erik för att leka frisör med eriks hår. (det blev även att trimma tobias polisonger och provsminka lena sista gången innan dagen de går nedför den där gången.) jag skrev att jag hoppades att de hade något nybakt hemma, annars fick jag nöja mig med te. hör och häpna: de hade pejlat av mitt mood. så det fanns nybakt kladdkaka och te, bara att ta för mig. alltså, snacka om att de känner sin vän och frisör!

nu till dagens...
ansträngning: där måste väl arbetsdagen platsa. jobbade åtta timmar istället för sju, som jag brukar. inga möss som försökte fly mig. det kändes bra.

aktivitet: pysselkväll hos linnea i afton. jag ska börja sticka ett par större tjocksockar till emanuel, lite tunnare eftersom det passar bättre till årstiden. de gamla har han egentligen växt ur för någon månad sedan.

bästa: krasslig eller inte, albin is my man. och vi for till djurmagasinet och köpte hem godis och koppel till lilla saga. ett flexi och ett vanligt. koppel alltså. oops. det blev visst två bästa, men de står i alla fall i rangordning.

sämsta: jag är så ovan att stå hela dagarna! är helt slut i fötterna idag också. härligt dock att jag inte behöver stå så mycket mer idag.

nu ska jag provsmaka maten - albins tur att laga idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback