glad påsk

imorgon far vi till lainejaur och firar påsk med hela familjen lundmark och några till. imorgon, efter jobbet alltså. det sägs bli riktigt blåsigt där under påskhelgen, så det ger sig hur mycket skoter det blir. i ärlighetens namn är jag inte så brydd, jag ser mest fram emot att få spendera tid med alla där. sweet! (och skulle familjen bli osams eller om det skulle bli olidligt tråkigt kan jag alltid dyka in i lite kurslitteratur. mm.

på söndag gifter sig jelena och tobias och då ska vi dit. jag har nog valt vilken av mina två klänningar jag ska ha nu. tror jag. tur att jag inte har fler, förstå vilka kval jag skulle lida när jag skulle välja! (analys: är det kanske därför jag är minimalist på, i princip, alla plan här i livet? existentialismens alla kval över alla livets val.)

på måndag kommer jag hem igen. då ska jag kanske ge er en uppdatering med bilder och text. då eller på tisdag.

nåväl. glad påsk på er, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Bee

Jag lär ju ringa dig imorgon för att höra om ni fick lägenheten - men ifall jag glömmer det då.. Ha en förbaskat fin påsk!

Postat av: Bee

Kära Anna!
När jag tänker på dig blir jag eld och lågor. Jag blir som en öppen brasa som sakta förtär veden. Förstör och förtvinar den, och t ex myror som sökt skydd i den lilla vedklabben går en säker död till mötes i min kärlekseld till dig. De försöker fly, men mitt hjärtas glöd hinner ikapp dem, sveder benen av dem medan de fortfarande lever och försöker krypa bort på sina rykande stumpar. Så känner jag för dig, Anna, och kommer alltid att känna. Min lilla flamma.

Puss och kram från Per

2007-04-05 @ 06:29:49
URL: http://SandraBee.blogg.se
Postat av: Syrrelisyrr

My beloved! Hoppas du får en trivsam påsk! Jag ska äta massor me godis :-) Har ställt mig in på att ja FÅR äta godis nu i påsk, och då helt plötsligt blir ja så fruktansvärt sugen! Hihi.
Okej, nästa helg ska ja också äta godis... Om du vill :-)

2007-04-05 @ 08:26:40
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: Liv

Skoj! Vi åker också iväg uppåt landet. :) Ha en skön påsk!

2007-04-05 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback