igår ville jag skjuta alla som saknar konsertvett

igår var finaldagen för umeå open. timbuktu, ane brun, tinsek, deportees (som förresten gjorde den bästa spelningen i umeå so far) och isolation years. vi lämnade timbuktu och damn! fastän de var riktigt bra, men den konserten ledde förresten till rubriken idag. till alla som undrar och alla andra också: kommer man sent till en konsert får man finna sig i att stå långt bak och låta bli att knö sig fram i en sjukt kompakt folkmassa. det irriterar alla andra som ändå pallrat sig dit i tid. igår ville jag skjuta en 27-årig, rakad kille och hundrafyrtio 14-åringar.

jag skriver mer om fredagens och lördagens spelningar senare. nu ska nämligen albin tacka ja till en lägenhet och hjälp oss att hoppas att vi får den! vi vill SÅ gärna ha den!

Kommentarer
Postat av: Bee

Åh. jag hoppas så! hoppashoppashoppashoppas!

Postat av: Linnea


Jag håller tummarna för er :) Det var verkligen jätteroligt att träffa dig/er i helgen, även fast vi inte hann säga hejdå ordentligt! Hur är det med dina ögon? Sköt om dig! Kram

2007-04-02 @ 12:44:05
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: annelie

bee: JAG MED!! vågar inte ens tänka på den nu, för jag skulle bli så ledsen om vi inte fick den.

linnea: ja, vi såg er bara svepa förbi på isolation years, men ni såg aldrig oss. nåväl. ögonen är nästintill bra nu! skönt!

2007-04-02 @ 17:14:39
URL: http://annelufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback