en ny lägenhet!

ååh. ni skulle bara se! den är så fin, min lägenhet. see, igår var jag och köpte ett tyg, som fungerar som lite fondvägg-aktigt, fast bakom soffan. tyget är väldigt 70-taligt och skönt! gott folk, bakom-soffan-fondväggstyget var bara början. jag köpte nya gardiner också. först var jag lite tveksam till om jag tyckte de var fina eller inte, men så insåg jag att de egentligen hade ganska tydliga drag av 50-tal mitt i alltihop. vid den insikten bestämde jag mig för att de här gillar jag! inte nog med gardiner och det där tyget - jag köpte en filt till soffan och efter maten for jag och albin om rusta och köpte skitfina sängkläder. 50:- st!! Ojoj. Nu känns mina 28 kvadrat som helt nya 28 kvadrat och jag känner mig nästan lite nyinflyttad. ni vet, sådär nyinflyttad med allt uppackat just som man vill ha det och inga kartonger kvar i lägenheten.

för övrigt har jag, sedan jag skrev sist, passat en hund på löpen, grillat, kollat på melodifestivalen och tillämpat ett eget och mer avancerat poängsystem, hälsat på en jack russel-valp på tomtebo och lite mer, fast de saker som jag låter bli att nämna är inte så intressanta för er. jag vill givetvis bespara er en utdragen och detaljrik återgivning av mina dagar, något som bara skulle tråka ut er. stackars er. jag har troligtvis redan lyckats...

nu sitter jag hos angelinn och lena är här. jag ska agera frisör, lena ska få sitt bröllopslånga hår toppat. det är trevligt att besöka sina vänner och dessutom göra någon nytta. det tycker jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Erik

Va roligt! :) Nu måste man ju bara komma och kika på hur det blev! Lycka till idag med frisörningen... trist att man inte är hemma när man får besök av vännerna! :P Kram

Postat av: Emeliiiie

grillat????

2007-02-06 @ 21:38:00
URL: http://softem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback