ännu en

Vilken var den senaste filmen du såg?
stolhet och fördom, den korta. ska kolla på den långa versionen om ett tag.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
två gånger, och det var inför operationen och kvällen jag hade opererats.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig, såklart.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
kanske

När var senast någon stötte på dig?
no idea. jag lägger inte märke till sådana tendenser längre.

Använder du huvtröjor?
det händer!

Kan du vissla?
ja.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
bara en gång och då var jag så liten att det inte var något aktivt val, så det var egentligen mamma som demonstrerade och jag var hennes bihang.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
övertygad om det, men det är inget jag lägger energi på att bry mig om.

Vilken film kan du alla replikerna till?
ingen, faktiskt.

Äger du några band T-shirts?
över min döda kropp, något liknande kommer aldrig över tröskeln till mitt hem.

När flög du senast?
för en vecka sedan, lite drygt.

Läser du för skojs skull?
ja! när det är lugnt med studier läser jag jättegärna för nöjes skull.

Har du gråtit offentligt?

ja. på en buss i leeds, senast.

Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
ingen nödvändighet för att imponera på mig. snarare att man betalar sitt eget, för då slipper man stå i skuld till varandra på något vis.

Kan du kasta macka?
ja, men det var längesedan nu!

Vad har du med dig in på bion?
karra.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
jag tror inte det, för jag tycker inte att det är snyggt, så jag skulle troligtvis aldrig få upp ögonen för en heltatuerad man.

Gillar du din boendesituation?
nja, kanske inte helt nöjd.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
för att fungera: 6 timmar
för att må bra: 8,5 timmar

Äter du frukost dagligen?
ja.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
hahahahahahaha. AAAHahahahahahaha!!

Vilken är din favoritfrukt?
vindruvor, tänker jag är gott. men den godaste? vet inte, men kommer inte på någon annan som är godare just nu.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej, absolut inte!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
arg vet jag inte, men igår var jag fruktansvärt irriterad på albin.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
jag tror att Gud är ett väsen som är både kvinnligt och manligt.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
pappa tycker att annelie är ett vackert namn.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
du förtjänar bättre än det här.

Sover du på sida, mage eller rygg?
ryggen, tyvärr. jag är så sjukt less på det!! sover på sidan om jag får välja.

Har du någonsin köpt något från eBay?
nope.

Tycker du om att krama folk?
o ja!

Skulle du säga att du är trendig?
nej, men fin.

Vad är du allergisk mot?
nickel.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nee.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
morgan, hade jag velat heta iallafall. eller sune. helst sune.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh skönt att höra att de faktiskt är någon som gillar de programmet, de är ju de bästa! Ha de bra :)

Postat av: Lillsyrris

Gusis! De märks verkligen att du bara går hemma på dagarna!!!! Vad du skriver... Jag jobbar ju som bara den. Det är liksom bara jobb hela dagarna, och sen åker man hem, lagar lite mat, o sen går man ut o går. Sen lägger man sig o sover typ. Min blogg har blivit en helg-blogg :-) Skriver på helgerna bara. Det var ett tag sen vi prata nu! Vi rings imorgon. Puss o massa kärlek.

2007-01-25 @ 20:40:35
URL: http://softem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback