det finns så många saker att göra!

särskilt om man egentligen borde plugga!! hittills har jag bakat en plåt kärleksmums (till kalaset) fast den måste kallna innan jag kirrar glasyren. jag har även satt en bröddeg i jäsning. så vi får nybakt bröd till potatis- och purjolökssoppan jag ska göra så fort albin kommer från affären. så kommer camilla, min gamla kombo och en av mina bästa vänner, och äter och fikar med oss (och jag ska få tillbaka två tröjor, varav en hon lånade av mig när vi bodde ihop för två år sedan. jag hade glömt att jag ens ägde den tröjan! den andra, som hon lånade relativt nyligt, har jag bara undrat vart den är.). efter det besöket ska jag göra en till kaka (också den till kalaset) och sen är det nog nästan kväll, och då kanske martina kommer hit.

det kan bli tight med pluggtid idag...

ja hoppas dock att mitt dåliga samvete tar ett ordentligt snack med mig så det blir någon ordning och reda på det här stället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback