en tidig födelsedagspresent

den tionde januari fyller jag hela 25 år. samma dag fyller angelinn 23, tror jag det är. hur som helst. igår var angelinn och erik här, och då hade ak (det är så vi närmast sörjande kallar henne, angelinn kärkkäinen) med sig en present, sa att hon inte hade tålamod nog att vänta tills vår födelsedag. jag öppnade och i paketet låg det ett par skor!! jag blev superglad, för jag har egentligen velat köpa sådana, men med tanke på mina ekonomiska omständigheter har jag inte vågat drömma om det helt och fullt ut.

så här ser de ut iallafall! fina va?


Kommentarer
Postat av: Therese

Riktigt snygga skor!! Gillar såna vänner som inte kan vänta med att ge presenterna. Johanna brukar alltid komma över med mina julklappar minst tre dar innan. I like!!

2007-01-06 @ 12:37:23
Postat av: Johanna

Jag kan verkligen visualisera dig som tomte (även om jag egentligen aldrig har träffat dig), jag tror du har tillräckligt bra fantasi för det måste man väl ha som tomte? Och så är du lagom ljushårig.

2007-01-06 @ 18:51:50
Postat av: Liv

Söta skor!

2007-01-08 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback