har jag gjort er otåliga?

tänkte mest på att jag faktiskt inte har bloggat på hela dagen!! grejen är den att jag mest har legat i soffan och tittat på tv. vilat, som em sa att jag skulle göra, så jag inte blir det minsta förkyld. som en liten uppdatering på gårdagens sista inlägg kan jag berätta för er att den här damen har varit fräschare i huvudet idag, efter att ha sovit i 12 timmar. halsen är också bättre, men har liksom gåt från bra till lite sämre nu på kvällen. jag tror helt ärligt att det handlar om att jag är så sjukt spänd hela tiden, att jag andas konstigt så jag får ont i halsen av det. jag måste slappna av, men det går nästan inte. jag är livrädd att de ska säga "nej du. du är inte tillräckligt frisk, så åk hem". det vore min fasa. men varför skulle det hända? jag ser inte att det skulle komma något gott ur det. nej. jag är väl ändå i grund och botten frisk, tänker jag.

albin är iväg och lanar nu och jag ska krypa till kojs ganska tidigt idag med. bara för att kroppstackarn ska få vila. hur som helst. vi har tagit en paus i det vi gjorde (jag har legat på soffan hela dagen och kollat på tv och ätit godis och albin har lagat sin dator och varit en sväng i garaget) och varit till sävar och ätit palt. det var störtlängesedan jag åt det nu, säkert tre år sedan, så det var gott att påminna smaklökarna om hur det smakar. det ser trist ut, och beskriver man det låter det skitäckligt, men när man äter det är det faktiskt inte fel alls!
wellwell. ska värma lite honungsvatten nu och kolla en sväng på lördagsunderhållningen på tv. sen ska jag gurgla saltvatten. smarrigt va? mmm.

Kommentarer
Postat av: Hannajo

Jaa, jag vet inte riktigt om det är just det tipset jag hade vidarebefordrat för extra krydda i tillvaron... Men om din man blir glad så!

2007-01-14 @ 11:30:00
Postat av: Bee och Dee

vi tänker på dig!

2007-01-14 @ 13:11:25
Postat av: elin

jag anar att det är det där du berättade om på annandagen som du ska göra! jag vill isåfall bara önska dig lycka till! tänker på dig och hoppas det går bra! stor kram elin!

2007-01-14 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback