mark levengood - stay away from my boyfriend!

egentligen älskar jag mark levengood. han är så härligt sig själv och liksom mjuk och fin. och han bryter på den ljuvaste finlandssvenska man kan tänka sig! ja, jag får verkligen sinnesro när jag hör honom berätta något. men igår kom han och störde min sömn ordentligt.

i min dröm var jag och albin ihop och lika lyckliga och kära som vi är nu. men i verkligheten vill albin liksom inte kännas vid den här drömmen ens lite grann, så för hans skull kan vi fingrera hans namn och fortsättningsvis kalla honom för albert. nåväl. åter till drömmens värld. jag var verkligen lycklig och tänkte att jag hade träffat den som jag ville vara med tills döden skiljer oss åt. men så fick jag veta det som totalkraschade min värld. albert hade ett förhållande med mark levengood, och det var inga starkare känslor, bara sexuellt. fast de var liksom sådär fina mot varandra som han är mot mig, öm och omvårdande. jag föll i bitar, min värld likaså. albert tröstade mig med att han faktiskt inte var otrogen, eftersom det inte var en annan kvinna med i bilden. mark gav ju bara honom det jag inte kunde ge. how comforting... hela drömmen igenom var mark sådär leende och nöjd med livet och la nog inte alls märke till min hjärtesorg. jag minns inte ens hur drömmen slutade, för jag vaknade med ett ryck och var lite småbesviken på albert hela morgonen för att hans moral är som den är.

fast det är ju i drömmens värld. i verkligheten, när jag hade vaknat och berättat vad jag hade drömt om, bedyrade albin för mig att han inte har a thing för varken mark eller andra män, och han lovade dyrt och heligt att han inte saknade en massa grejer i vårt förhållande som han ville söka rätt på hos andra. han sa att han är lycklig med mig, bara mig.

Kommentarer
Postat av: martina

hahahahaa. :´) åh, tänk om man kunde spela upp sina drömmar för andra. jag tror det ska bli mitt nya forskningsprojekt, på något vis måste det ju gå att få på band? är du på?

2007-01-21 @ 11:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback