nothing remains the same, except for everything.

hemma i bua kändes det som att det var sant. ingenting hände (fast det gjorde det, bara inte i ett så rasande tempo.). här känner jag inte riktigt samma lika. här i umeå alltså. kanske är det för att jag personligen har valt livet här på ett sätt jag inte valde livet hemmavid?

här, i mitt umeå, har jag kanske funnit en fortsättning på det goda livet (my gosh, jag hoppas att föreläsaren mats läser det här så han kan se att jag faktiskt börjar greppa saker inför tentan). för nog tusan började det redan hemma i bua, där jag spaltade upp några punkter som skulle utgöra grunden för hur jag ser på och behandlar människor omkring mig och har så gjort. utgjort grunden alltså och jag strävar efter att uppnå mina icke-omöjliga mål varenda dag. nåväl. men här, här liksom lever jag det goda livet med allt gott som finns att ta av, känner jag. och tro mig, folket, jag njuter i fulla drag!

jag tror bestämt att jag ska kuta iväg och skriva två kärleksbrev. ett till livet och ett till albin.

it's not your life that's boring - it's you!


Kommentarer
Postat av: puckolie

Ser jag ett citat från vår käre Dr i din blogg??
Skulle så gärna vilja fylla på med mitt favvo...

"You need to take control of your life"!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback