ooh. han älskar mig. verkligen älskar han mig.

jag har varit sugen på lila kryptoniter sedan torsdagkväll förra veckan. albin tycker att lila kryptoniter är, minst sagt, mediokra och intetsägande. han gillar sura godisar och choklad. cocosprickar var favoriten för ett par månader sedan, nu är godismeloner det som står högst i kurs.

albin har en väldigt god karaktär, och som överraskning köper han inte hem sötsaker, även om han vet att det verkligen skulle gå hem hos mig. nä, istället köper han, för att ta gårdagen som exempel, fiskpinnar med fullkornspanering. jag tycker att han är störtskön. see, vi båda är ganska smala och skrangliga, så det är ingen bantningshint eller så. det är bara bra för kroppen att leva hälsosamt.

nåväl. igår var det smällkalla vintern här, men ändå, ändå erbjöd han sig, bara sådär, att cykla till godishuset och köpa lila kryptoniter. så slängde han i några godismeloner och zigzag (tror jag de heter) bara för att få egen lön för mödan. och det ska han naturligtvis ha.

han är så fin och fantastisk och jag förstår inte hur jag kan ha charmat honom till den milda grad att han vill vara med mig, bara mig. aah!


Kommentarer
Postat av: Johanna

MEN OISCH så härligt! Grattis till din lycka och hoppas allt är toppenfint även sådär i övrigt. Pussohej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback