sent om kvällen, närapå natt

Favoritfärg: pappersfärg: röd, kläder: blå och grön, inredning: vit, svart och orange
Framtidsplan: Leva enligt min budget
Tre prylar till en öde ö: kudde, kastrull och en filt

Är du vegetarian eller vegan? nej
Hur många har du kysst? tillräckligt många
Hur många piercings har du? noll

Två saker du skulle vilja ha: pengar och en bil
Önske hångel: jag är ingen trånare längre, trist nog.

Pommes eller mos:
mos
strand eller storstad: strand
Något alla vet om dig: att jag inte är rädd för att höras
Vad blir du glad av? det frågade narkossköterskan mig. jag svarade vinter. förvisso blir jag glad av riktig vinter, men det ligger inte direkt på topp-10-listan... skulle nog svara mina nära och kära, i ett icke-narkos-tillstånd.
Vad gör du när du blir ledsen? drar mig undan
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? köper?? jag betalar räkningar. men jo. jag köper mat.
Vad längtar du till? europaresan i sommar, till exempel
Favorit land: älskar sverige, skulle gärna vilja kolla in israel
Favotit stad: faktiskt umeå
Favoritsnabbmatställe: ååh. jag är så less på snabbmat. det ska vara riktig, hemlagad husmanskost.
Vad har du i glaset? vatten

Favoritsagofigur: jonatan lejonhjärta
Favoritte: grönt citrus
Favoritglass/ar: sandwich
Vilken film får dig att gråta? I am sam, till exempel. den och masjävlar.
Vad är skönhet? medkänsla
Vad är lycka? att vara älskad, om det så än är av sig själv

Om du fick 1 miljon: skulle jag betala av studielånet, spara och ge till bättre behövande
När grät du senast? jag minns inte, men jag har varit tårögd och lipig varje dag sedan operationen
När skrattade du senast? innan idag när jag och albin skojade om vår sjuka regering
Vad är du rädd för? girighet och illvilja
Vem är du rädd för? ingen speciell person, mer drag hos personer.

Favoritmat: kyckling och fisk
Maträtt du avskyr: bruna bönor och fläsk
Favoritgrönsak: färsk broccoli och avocado
Favorit frukt: vindruvor
Grönsak du avskyr: kokt blomkål
Frukt du avskyr: stjärnfrukt. den är bara fin men inte alls god!

Vacker människa: oprah, faktiskt. för hon sprider lite vishet i en förvirrad och egoistisk värld. och hon gör det som hon är.
Klok människa: jag tycker att min moster kerstin är klok.
Meningen med ditt liv: att leva kärlek och söka Gud
Vad åt du till frukost? macka och te
Gillar du svarta kläder? mm. men gärna färg också, på mig.

Vem hade du senast en seriös pratstund med? albin
Brukar du svära mycket? nej
Största misstaget som du begått? ignorerat mig själv och min intuition
Har du pojkvän? jepps
nått du ångrar att du inte har gjort: o, ja. men jag vill ogärna leva i saker jag ångrar, utan ser hellre framåt.  

Är du kär? ja!
Hur tidigt stiger du upp? strax efter att albin har gått till jobbet, vilket är strax efter åtta.
Gillar du att slåss eller? absolut inte
Hur många timmar sover du per natt? åtta timmar känns lämpligt
Saknar: min familj
Kan du stå på händer? nej, men jag kan hjula
Favoritserie: one tree hill
Gröna eller röda äpplen? gröna

Bra musikvideo just nu: ååh, jag är så less på mtv.
Bästa barnprogrammet: trasdockorna
Amerikanskt eller brittiskt: både och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback