prag done

nu kan vi allt om prag, trots att vi inte har en aning om vad hälften av det vi har sett är. och vi har också fått lära oss vad det är att vara helt slut i fötterna. men vi är överlyckliga ändå! vi är ju äntligen iväg på vår resa och solen skiner och nu, 20.39 är det fortfarande så varmt att vi svettas. det kallar vi semester!

det vi vet om att vi har sett idag är bland annat den judiska kyrkogården och ett par synagogor, slottet och karlsbron. så det bockar vi av på prag.

imorgon åker vi vidare mot alperna och sen ser vi vart vi landar. vi satsar på att vara i kroatien på måndag eller tisdag och faktiskt stanna där närapå en vecka. glassigt va? då får vi se när vi bloggar nästa gång.

ni som är här och kollar, vi blir jätteglada för kommentarer! vi är lite nyfikna på vilka det är som läser!

ha det gott och simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag läser =)

Postat av: Kristina o Stefan

Det låter ju inte alls dumt! Å Kroatien har jag ju drömt om länge. Tycker det verkar som att ni fått upp farten lite nu.
Hör just på radion att vägpiraterna härjar, inga trevliga typer det inte...
Håll er borta från dem!
I Ume är det mulet 15 grader idag. Imorgon kl 04.40 är min semester slut...
Allt gott!

2007-07-15 @ 10:06:42
Postat av: Emma, Stella & Ypso

Hej på Er! Va fin vanen blev, jag såg ju aldrig slutresultatet -Bra jobbat!!
Jag vill bara tala om att jag inte är ett dugg avundsjuk.. Vill bara få det sagt. Själv har jag varit hem på semester nu över helgen första ledighetetn på tre veckor och ska åka upp till willhelmina idag på jobb, så vad jag vill säga men som verkar nästan onödigt efter att ha läst och sett bilderna.. NJUT!! Kram på Er och fortsatt trevlig resa!

2007-07-16 @ 07:34:19
Postat av: sofia

åå jag är sååååå avis!!
jag saknar dej på jobbet jätte mycket! fast det går ganska bra, har fått in rutinen så det flyter på .. Kom hem till mej, från din tjej

2007-07-16 @ 17:12:21
Postat av: Liv

jag läser också :)

2007-07-16 @ 17:59:45
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Liv

jag läser också :)

2007-07-16 @ 17:59:56
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Liv

jag läser också :)

2007-07-16 @ 18:00:03
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: marty

Hej kära vänner!
det ser både svettigt och roligt ut. får ni plats allihopa i vanen eller tar ni tur att sova där? och den viktigaste frågan som vi kanske alla undrar över: kommer ni ha hjälm på autobahn?
..och ni får ju gärna titta förbi vänersborg om ni har vägarna..
kramar

2007-07-17 @ 09:37:25
URL: http://harifran.blogg.se
Postat av: Emelie

moi! fast ja hade visst missat sista raden i ditt inlägg när ja läste de, undrade varför du hade så många inlägg.... ;-) Slarver! Idag åker vi till Dyrön i smyg :-) Puss

2007-07-17 @ 11:49:16
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: Bee

Annelie.. du måste uppdatera! Vi saknar er här hemma! Du kan inte förstå vad alla stackars människor i min närhet får stå ut med! Ändlöst babbel om ingenting. Det är ju ditt jobb att lyssna på det :) Hoppas ni har det super med en massa sol!

2007-07-18 @ 19:31:32
URL: http://SandraBee.blogg.se
Postat av: Tobbe Nilsson, Orrkammen (Arvidsjaur)

Hej Anneli - Vi har inte träffats men jag kusin med Albins och Linneas mor. Fredrik och Agneta har just varit och hälsat på oss hemma i Orrkammen och då lånade de vår internetuppkoppling och kollade denna blogg. När de nu åkt såg jag att de lämnat bloggen öppen så jag kikade lite om er resa. Länge sedan vi sågs Linnea,Albin och vi. Hoppas ni har en bra resa. För övrigt en fin bil ni ställt iordning. Vi har hört via Lars och Carina i Malå att ni jobbat på bilen i vinter! Ha det bra och som sagt - fortsatt trevlig resa.
/Tobbe

2007-07-18 @ 19:44:08
Postat av: Eva o Lennart

Hej allihop! Vi har precis kommit hem från Forsheden och nyfiket läst Annelis blogg med kommentarer. Roligt att allt har gått så bra! Vi förstår att ni har det tillräckligt varmt. Bränn inte upp er! Här måste det ha regnat riktigt kraftigt för blommorna i rabatten ser helt förtvivlade ut. Var rädd om er och ha det riktigt skönt! Kramar till er alla! EoL

2007-07-19 @ 00:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback