fin flying finn flyger fram

cyklar för fullt fram och tillbaka till jobbet på min alldeles egna cykel och fort går det, fastän att bara en växel funkar. vackert.

flyttpackade en massa igår. tjena, så mycket grejer man rymmer på 28 kvadrat. (och så mycket mer man kommer rymma i en trea...) men framåt går det. samtidigt som jag packade var albin ute och fiskade. två gäddor blev det, men inget någon av oss vill äta. det blir kokt korv och makaroner till lunch. en riktig smakupplevelse, inte sant?

försöker ragga med mig sandra till centralhallen på fikat, så vi kan fika något smarrigt. får se om hon har jobb-hitlers tillåtelse att röra sig fritt på sin egen rast. på tal om hitler, inte nog med att jag packade en massa igår, jag kollade också på två avsnitt av band of brothers. inte illa. albin blev imponerad, att jag själv tog initiativet att kolla på något baserat på krig (krigsfilmer är det tråkigaste jag vet, verkligen), men som liv säger, känslorna lyfts fram i den serien.

nu ska jag jobba. ajöken

Kommentarer
Postat av: elin

roligt med flytt! :) kommer du ner till varberg något i sommar?

Postat av: Liv

hej hopp! hoppas jag får komma på fika i nya läg. :) skulle vara skojigt.
och heja heja med band of brothers. kanske snart "den tunna röda linjen"? ;)) eller kanske inte ändå..:P

2007-06-20 @ 10:53:53
Postat av: Emelie

Va segt det är här. Du får skärpa dej nu. Jag har ju nästan tagit din roll! Hilda sitter o slickar på mina fötter o biter på mina tånaglar om vartannat nu när ja sitter här vid datorn hemma hos mor o far. Gött, slipper man tvätta fötterna sen ;-) puss!

2007-06-25 @ 09:35:24
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: Liv

nu måste du uppdatera *uttråkad pga regnigt väder och en sjuk gosse* :P

2007-06-26 @ 12:46:04
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback