fredag finalmente och födelsedagskalas

hundarna ligger och väntar på mig för en eftermiddagspromenad och middag. min mage väntar bara på middag och jag står mer eller mindre utan inspiration. jag väntar på post-maja så jag kan befria hundarna från deras väntan. innan idag väntade jag på att få gå hem från jobbet, och äntligen är jag i min ljuva borg.

strax ska jag iväg på kalas till dave. jag har klurat ut en present som nog kan vara trevlig för mer än en. kan avslöja senare vad det handlar om, lite mer exakt. och sen, gott folk, kommer kvällens sista moment. marty kommer hit då och vi ska spela M.I.G har jag tänkt, läsa en allers och dricka ett glas vin eller två.

nåväl. ta tag i hundarna. see, post-maja har varit här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback