äntligen internet

ojoj! nu äntligen är jag här igen! i cyberrymden alltså. och jag är här för att stanna, åtminstone en vecka.

idag är närapå en historisk dag. för jag har för första gången laddat upp bilder för framkallning. 348 stycken blev det. det kan ju låta blodigt för ekonomin, men det är det inte. med frakt och allt kostar det hela 330:- inte illa, tänker jag. det är en massa roliga bilder, och gissa om jag kommer att ha något för mig ändå när jag inte har något jag verkligen måste göra... fast det blir trivsamt pyssel. som ett avbrott i all virkning på pysselkvällarna. efter att jag har virkat sandra en elefant såklart. jag blev ju klar med bella. tänkte ge er en skymt av henne. hon bor i varberg numer, med min fina syster.

och jag har gått och brunettat mig. och klippt av håret. och jag trivs väldigt bra. även det bjurrar jag på ett smakprov av! o, jag är verkligen generös!


och så har jag ju varit iväg på loppis, som ni också redan vet. här får ni se en bild på min väldigt, väldigt snygga, röda skål!


nu får det vara nog dock. jag ska hinna med att göra en cheesecake innan det blir natten.

Kommentarer
Postat av: Julia

Snyggt hår!! :D

Postat av: Linnea


Otroligt fin du var i håret, du passar verkligen jättebra i den där färgen :) Kul med förnyelse såhär i vintertider. sköt om dig. Kram

2007-03-04 @ 13:35:34
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Erik

Jadu, man får ju bara säga det igen! Du vart jätte fin i din nya frisyr! :)

2007-03-04 @ 14:11:58
URL: http://www.fota.blogg.se
Postat av: Bee

Aj lav skålen! skitsnygg! och ja, jag väntar med spänning på min egen lilla fillifjant!

2007-03-04 @ 22:47:16
Postat av: Liv

Snyggt alltihop :D

2007-03-06 @ 12:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback