det sägs att jag är dyr i drift

i nuläget är jag så less på mackor att jag oftast vill kräkas av tanken på dem. ost, skinka, olika röror, korv... blä! allt det där bara får mig att vilja tvärvägra frulle. dessutom mår jag illa av att dricka mjölk, juice fräter upp sår i munnen på mig. men jag har funnit min räddning. proviva-svart vinbär och lingongrova med philadelphiaost och alfalfagroddar.

albin säger att det är tur att jag är så söt som jag är, när det svider i plånboken att ha en sådan som jag till sällskap. ungefär så säger han, och så ler han.

måste bara tillägga, i försvar, att utöver detta frukostdilemma är jag inte krånglig alls. då äter jag nästan allt utom ärtsoppa och blodpudding.

Kommentarer
Postat av: Linnea


Jag hade exakt samma problem för några veckor sedan, ville inte kliva upp på morgonen för då väntade alla dessa mackor! Men nu har jag fått någon dille på husman med skinka och gurka! Väldigt mumsigt. Dessutom nyttigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback