från d moll till a dur

jag är stolt. stolt så in i norden. mamma, pappa, daniel, emelie, andreas, martina, allihop. jag har tagit bort en trojan från min dator. förvisso under lotsning av simon, men det var jag som höll i spakarna. och den där trojanen är borta nu. gone with the wind.

idag har jag varit på musskötarstället och håvat in pengar. eller... jag kanske håvar in pengarna nästa löning, men jag har iallafall grundat för det idag. och kommer så göra i morgon och i övermorgon och på torsdag. då står jag och diskar skitiga musburar för hand, och dessförinnan byter jag burar hos de små mössen.

albin är sjuk och middagen med sandra och david blev inställd. till min stora besvikelse, bådadera. men jag har iaf betalat mina räkningar och lagt undan pengar till sommaren.

näe, gott folk. mer än så här har jag inte inspiration till. jag har ju reparerat min dator, för allt i världen.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Trojan? Stackare som får dras med såndana problem... Nästa gång du köper dator så köp en med ett äpple på så behöver du inte ens veta om vad en trojan är för något...

2007-03-06 @ 07:27:37
Postat av: Hanna

Jag har en utmaning till dig. Kolla i min blogg :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback