utmanad

Jag har blivit utmanad av hanna

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Efter en del huvudbry kommer nu här mina egendomligheter:


1.  Får jag chansen städar jag ofta, frenetiskt och med största möjliga nöje.

2.  Till skillnad från mina vänner anser jag att tvättstugan är en trivsam plats att vara på. När jag har tvättid händer det ofta att jag går ner 10 minuter innan programmet är slut bara för att få höra maskinernas brummande.

3. Det finns numer endast en sak jag är sugen på när det är dags för frukost och det är felix gröt (ni vet en sån där grötkorv). Jag vet inte vad det är för fel på mig, men allt annat känns mer eller mindre avskräckande att äta. Imorgon börjar min de-tox.

4.   Jag är mat-Tina varje gång jag lagar mat. Skitproffsig och pratar rakt in i de imaginary kamerorna.

5.   Jag gillar att gå och botanisera bland annorlunda frukter på ICAMaxi, men vågar sällan köpa något av det. Idag har jag varit lite crazy och köpt granatäpple, fast det är ett säkert kort, så så värst crazy var det kanske inte ändå...

6. jag har insett att jag är som chandler. jag har ett jobb-skratt. jag blev förstörd när jag insåg det. måste bara tillägga att jobb-skrattet inte är mindre äkta än fritids-skrattet, det bara låter annorlunda.


Nu utmanar jag följande personer att göra detsamma:
martina
liv
emelie
angelinn


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan man anlita dig för att tvätta eller? =)

Postat av: Anonym

Jag har ju också gjort utmaningen denna gången, kul att kolla runt vad alla andra skrivit.
Ett jobb och ett fritids skratt....haha, det var roligt.
Jag kan ibland höra mig själv skratta och undra vem fasen det kom ifrån, du vet när man börjar skratta som en kompis man varit med länge. Känns tryggt att skratta sitt eget skratt.

2007-03-07 @ 21:10:02
Postat av: Anna

Men fint då, kanske ska skriva vem jag är också....
Det försvann bara....tjoff...borta.

2007-03-07 @ 21:10:56
URL: http://annakristina1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback