this is the year

ojojoj. som damen levererar! här sitter jag igen och berättar om min oerhört spännnade vardag. tänkte berätta hur man gör någon annans dag finfin. man bakar. två sorters bakverk blir produkten och de där bakverken innehåller båda element av choklad. sen ringer man till några vänner och bjuder in till fika. det gjorde j-lady och pumamannen igår och det fick mig att gå ut med jycken i regn, en fyrtio minuter lång promenad som innehöll träning med saga, det fick albin att förtränga det värsta av sin migrän och vi fick en oerhört trivsam afton!

ska strax ner på stan och köpa garn till min härligt retro-inspirerade sjal som jag virkar. sen blir det hem, locka med saga ut på promenad (vilket aldrig är någon större utmaning) och virka vidare på sjalen.

fin dag åt folket!

Kommentarer
Postat av: Linnea


När kommer det bilder på erat hjärtebarn? Jag vill ju se det lilla livet. sköt om dig! Kramar

Postat av: mammalena

det verkar som att du har fullt upp. både du och saga får då gott om motion och frisk luft. ha det så gott. kram

2007-05-08 @ 18:23:36
Postat av: Emelie

Det låter riktigt bra, det där med att baka, och bjuda in vänner! Vilken toppenidé! Det ska jag nog göra ikväll :-) Mysigt, mysigt. Jag ska berätta om Jönköping för dej, men inte på jobbet!! Kvinna. Haha! Löööövvv

2007-05-09 @ 08:41:11
URL: http://softem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback