ibland känns tänderna vassa som sylar

yey me! idag kan jag tugga lite grann. det var bra, för vi var på livsstil-mässa på nolia och åt middag där för att fira albins syster. trevligt! sen for vi till linnea och david och åt tårta där. och nu är albin på lan. jag vet, han är lite nördig, men jag gillar det. så länge han inte är lan-nördig vareviga helg. och det är han inte.

jag sitter ensam hemma en fredagkväll. men det gör inget, för jag ska värma nyponsoppa och äta det med glass i. och titta på tv. gärna något blödigt program. ett drama eller så. det vill jag se. absolut inget läskigt, för jag ska ut med saga en sväng sen.

Kommentarer
Postat av: Liv

Lan! Det har jag en massa minnen ifrån. Inte jag men min bror var ständigt på lan förut. Min käre make spelade rollspel (på bräde) med kompisar för inte så länge sedan, de hade en liten klubb och sågs. Det tyckte jag var lite nördigt, men kul såklart =) De flesta sociala aktiviteter är nog rätt ok när jag tänker efter..

Postat av: puckolie

I love my Geek! :-)

2007-11-10 @ 12:19:50
URL: http://puckolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback