mamma, kan man älska alla sina barn lika mycket?

söndagmorgon. albin sover. diskmaskinen diskar för fulla muggar. jag går omkring i linne och pyjamasbyxor. det är förunderligt behagligt att leva. perfekt vore det om jag inte var så hungrig som jag är. eller kanske egentligen lat, eftersom det är latheten som får mig att inte orka ordna fram frukost.

nåväl. skön dag igår. snön som föll då ligger kvar idag. yey! fast jag törs nog inte säga att vintern har kommit än. det vore lite som att ropa hej innan man har tagit första steget ner i vattnet på väg över ån. hur som helst. albin for och handlade lite igår eftermiddag och kom hem med det som stod på listan och tre överraskningschokladkakor. det var ju fint och rart, kan man tycka, men då bör man veta att jag bor med en mycket slug människa. han räknade ut att om han köpte hem choklad och var lite söt, som
job andersson, folklivsfanatikern, kunde jag inte säga nej när han bad mig baka chokladmuffins. så jag ställde mig i köket och grejade på och till slut kunde vi slå oss ner i soffan och kolla på crash och äta muffins, pepparkakor och chirre och dricka glögg och julmust. konstig, men god kompott.

jag har skoskav.

imorgon ska jag operera ut en visdomstand. kan inte säga att jag ser fram emot det, men jag ser fram emot att få det gjort.

jag måste kirra frulle nu.

Kommentarer
Postat av: mammalena

Så klart att man älskar alla sina barn lika mycke!!!!!!!Å man älskar dom jättemycke.....kom ihåg det alla mina barn som läser detta. Mammakram

2007-11-06 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback