resultat

nu har det blivit kväll. jag har hunnit 35 sidor i boken. jag sitter med en urmysig saga i knät. morgonpromenaden blev lite drygt en timme lång. gott. har pausat från långprommisar de senaste två mornarna. igår blev det en lite längre, typ 40 minuter på eftermiddagen istället. my goodness, varför hindrar ni mig inte från att skriva sådana här trista, triviala och framför allt ointressanta saker?

nu ska jag gå och brodera på min paketkalender. det trots att det är en fysisk omöjlighet för mig att få den klar tills den första december. men för att få vara den tant mitt inre kräver. oh, lord, jag längtar tills pensionsdagen är över och jag får vara hemma såhär fast utan större krav på läsning av litteratur. kanske brodera och fika dagarna i ända? och beiga stödstrumpor på. jajamän. here we go.


Kommentarer
Postat av: Annie

Det bästa med att plugga är när man är klar :) Jag har bara en tenta kvar till examen!! yyyyyiiiiiiihaaaa!

2007-11-30 @ 07:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback