smått utmanad - om jag vill

hosanna skrev så vackert att hon ville se att jag tog mig an den här utmaningen, om jag vill. det vill jag :)

Vad gjorde du för tio år sedan?
för tio år sedan var jag luciakandidat till värö lucia. jag var 15 år och gick nian. min bästa kompis var annelie sundholm och jag var kär i hennes bror jonas.

Vad gjorde du för ett år sedan?
jag och albin var ett ganska nyetablerat par då, åtminstone offentligt sett. vi pendlade mellan hans och min lägenhet och hade det bara bra. vi hade filmkväll varje onsdag och på tisdagar, liksom nu, var det pysselkväll.

Fem snask jag gillar:
turkisk peppar, skolkritor, lila kryptoniter, mörk choklad och.... zoo.

Fem sånger som du kan hela texten till:
1. tryggare kan ingen vara 2. stilla natt, heliga natt 3. jul, jul, strålande jul 4. nobody's wife(/anouk) 5. perfect (/alanis morissette)

Vad skulle du göra om du var miljonär?
betala lån. köpa lägenhet/hus. inreda vårt hem. köpa ytterligare en hund. ge albin en bil. spara. dela med mig.

Fem saker som du gillar att göra:
handarbeta, fika, träffa min familj, träffa mina vänner, mysa.

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
håller med hosanna, inga axelvaddsplagg för min del. jag skulle inte klä mig i mintgrönt. jag skulle inte köpa färdiga plättar, second hand-trosor eller pyramidspelvaror.  

Fyra favorit saker:
min dator, badkaret, sängen och bokhyllan vi har i sovrummet.

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen... om de själva vill:
em, annie, linnea, therese, sandra.

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Badkaret verkar vi vara många som njuter av :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback