fröken frisör

igår eftermiddag var det dags för frökens klippstuga igen. det var lena och tobias som skulle bli friserade. egentligen var det först bara tobias som skulle bli klippt. och jajks, det behövdes verkligen. för att illustrera skillnaderna i längd som det blev i och med klippningen följer här två bilder. som ni ser är de bilder från det att jag hade klippt en fjärdedel av håret. trist nog kom vi inte på att vi skulle fota en efter-bild som kunde visa på ett resultat som jag är väldigt nöjd med.
 

efter att tobias hade blivit klippt blev det dags för lena. hon bestämde sig för att få en make over under tobias förvandling. lena fick håret ordentligt uppklippt och en juste lugg. mm. jag är riktigt nöjd. synd, återigen, att jag inte tänkte på att fota hur det blev.

jag kom på världens idé till min syster, men för att ordna med det behöver jag din hjälp, erik. jag tror inte att det krävs så mycket av dig som vet hur man gör, men av mig... muchas horas... muchos frustrationos...

nä, nu är det dags att gå ut med taxen, ut i kylan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad du e kryptisk!!! :-)

Postat av: Wilmer

Tjena. Bloggen är uppdaterd nu =)

2007-10-12 @ 17:28:17
URL: http://willarmersson.blogg.se
Postat av: Liv

Du är king på att klippa!

Och du är taggad med. :)

2007-10-14 @ 10:50:13
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback