maskerad

vi ska på maskerad imorgon. under flera veckors tid har jag tänkt vara the bride i kill bill (vol 1), men har inte kunnat köpa en klänning. idag ska jag springa runt som en tok på second hand och hoppas på att hitta en vit klänning. gör jag inte det har jag en back up-plan, men det kräver att jag sitter vid en symaskin större delen av dagen imorgon :/

så för dagen gäller:
1. ner på stan, hitta en outfit till mig och en till albin
2. tvätta
3. träffa angelinn

inte så värst spännande, de två första. men om jag hittar en klänning som är fin kanske på h&m har jag fått klartecken att handla, en som jag kan ha om vardagarna alltså. eller om jag vill vara fin.

äh. det här blev inget bra... men, som pokker säger: det är min blogg och jag skriver vad jag vill :D

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: puckolie

Jag vet: Jonatan Lejonhjärta!!! :-)

Postat av: pokkero

=)

2007-10-26 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback