på tal om scotch crystal

som tidigare berättat var jag på ica maxi innan och pantade burkar, flaskor och en back. väl inne i butiken köpte jag bland annat tejp. scotch crystal-tejp. på baksidan av förpackningen fanns det informativ text med förtydligande bilder.

bild 1 är, som ni ser, bara text. faktiskt också vettig text.
122871-415 

bild 2. lätt att använda. jag undrar vad de vill förmedla med bilden. kanske "det går att tejpa jättelånga remsor"?
122871-416 

bild 3. here they lost me. "med många användningsmöjligheter" och en bild på ett igentejpat kuvert. menar de att man även kan tejpa mellanlånga och korta tejpremsor?
122871-417

är det någon där ute som har några tolkningsförslag tar jag gladerligen emot dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback