detta är ingen fredagslista

Tio Första:
Första bästa kompis: David
Första bil: Jag har ännu aldrig ägt en egen bil.
Första kärlek: Ebbe. Vi gick i lekis och efter lekis flyttade han till Island, så det var lite kört där.
Första husdjur: Crocker. Det var en kanin.
Första semester: Båtsemester.
Första jobb: Tog upp hamnpeng i Bua hamn.
Första köpta skiva: Det doftar evighet, men vilka som gjorde den minns jag inte.
Första riktiga kärlek: Ebbe, ju :)
Första piercing: I örat, högst upp.
Första konsert: Carola

Sju Sista: ("Senaste" passar bättre va?)
Sista alkoholdrycken: Ett glas vin i lördags.
Sista filmen du såg: JFK. Igår såg vi den, sen kunde Albin inte somna för han låg och klurade på konspirationsteorier och andra möjliga lösningar på JFK-mordet än den som presenterades i filmen.
Sista ringda telefonsamtal som står på mobilen: Bee
Sista bubbelbadet: Förra hösten på Nordpoolen.
Sista gången du grät: En vecka sedan ungefär. Pretty much hormonstinn.
Sista måltiden: Två morötter till frukost. Mjölken var slut och det fanns inget pålägg hemma så jag kunde varken äta gröt eller macka. Men jag hoppas att det inte var min sista måltid, jag vill gärna äta något lite godare då.

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Kollat på nyheterna
3. Gått över till Bee
4. Pussat Albin hejdå
5. Ätit morötter
6. Borstat tänderna

Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Vinter.
Choklad eller chips? Choklad, men den måste vara mörk!


Namn: Lena Annelie Albertsson
Tatueringar: Inte en enda.
Längd: 168,5 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Pratar helst inte om det.
Är du kär i någon: O ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte så här på rak arm, men det är klart att det finns boenden man drömmer om. För här och nu är jag nöjd!
Vill du ha fler piercings: Alltså, jag har tagit ut de jag har gjort, så nej.
Dricker du: Ja, finns det de som inte gör det? :)
Röker du: Icket.
Vilket schampoo använder du: Något elvital, men jag funderar på att skaffa mig något mer exklusivt.

Senaste.
Filmen du hyrde: Blood Diamond.
Låten du lyssnade på: jag vet faktiskt inte.
Låten du hade på hjärnan: återigen, vet inte.
Låten du laddade ner: aaah! vet inte. har inte internet hemma...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va tyckte du om Blood Diamond? Vi har också hyrt den. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback