internetrelaterad existentiell kris

på grund av att jag har drabbats av vad som omnämns i rubriken tänker jag lägga ner två av tre communities. och jag tänker ta en paus i bloggskrivandet tills jag verkligt känner för att skriva igen och tills dess att jag har roliga och mer intressanta saker att skriva.
apberget vet jag ärligt talat inte varför jag är medlem i längre, det är ett hak för elever, inte studenter.
myspace vet jag heller inte varför jag är med i. så intresserad av att finna andras egenproducerade musik är jag inte, och den enda jag egentligen har någon behållning av genom den sidan är heath, min bästa kompis från tiden i staterna. honom ska  jag skicka ett meddelande med min e-mailadress. eller kanske hellre min riktiga adress. 

är det något ställe jag kanske kommer vara aktiv på det närmaste är det facebook. där återfinns jag. där och på mitt mobilnummer och på min hemadress.

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Liv

Nej för det går sig inte alls, ser du. Jag har mina rutiner och din blogg är faktiskt länkad i min blogg. ;))
Ses på facebook då!

2007-09-14 @ 08:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback