ursäkta mig min osmaklighet

jag är egentligen ingen sån där tjej som sitter och garvar åt tokbusiga tecknade bilder, och jag skrattade inte ihjäl mig åt bilden i föregående inlägg, men jag drog på smilbanden. tycker du att innehållet var stötande alternativt kränkande kan du skicka en skrivelse till min hemadress. jag kommer inte att svara.

jag har nu varit nere på stan och letat efter en bok som kommer vara av stor vikt under nästa veckas muntliga examination i det avseendet att den muntliga examinationen grundar sig helt och hållet på boken. mitt problem:
1. boken finns inte på ak
2. boken finns inte på åkerbloms
3. beställer jag boken från bokus eller någon annan internetbokaffär handlar det om ren och skär tur om jag hinner få boken innan examinationsdagen. får jag den dagen innan får jag föga hjälp av det eftersom jag knappast hinner läsa och förstå boken till dagen därpå.
4. jag gillar inte röda rummet, men dit måste jag gå för att ha en möjlighet att bläddra i och kopiera lite av boken. 

med tanke på att det är mitt största problem just förstår även jag att mina problem är oförskämt små. 

nu en bild för att gottgöra min tidigare omnämda osmakliga bild. 
 
image375

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback