anlita inte

vi har varit på "bankett" ikväll. det var i alla fall vad reklamen utlovade. reklamen ljög. vi for efter vår middag, bestående av en huvudrätt à la skolmatsalen. inget kaffe på maten. ingenting. ingen tillåtelse att lämna lokalen, för stämpelsystemet var tydligen inte så bra för ölförsäljningen. mind you that vi satt i en ishall. 15 grader, inte mer. kallt. sorry petter, inte ens du gjorde det värt att stanna.

nu återvänder vi till stugan efter en trevlig kväll hos kusinerna.

tänker inte ge ut namnet på eventbyrån ens, eftersom all publicitet tydligen är bra publicitet. jag varnar för skellefteå i största allmänhet. synd va?

adjöken.

Kommentarer
Postat av: liv

åh, vad trist med events som inte håller måttet =/ jag förstår om du blev putt.

Postat av: Sandra K

Hej Annelie!

Tänkte bara skicka ett litet inlägg, så du vet att jag våldgästar din blogg:) Hälsa Albin från mej och tack så mycket för julkortet. Blev som halvt påmind där om att det var dags att skicka ut såna själv. Ha d

2008-04-07 @ 05:25:35
URL: http://kronbergskan.blogg.se/
Postat av: Madde

ah men jag hörde ju det där.. fy va sämst =/

2008-04-07 @ 23:08:19
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback