fear no darkness promised chid

hej hej ni där ute i cyberspace! 

precis så världsfrånvänd som jag lät där, precis så världsfrånvänd känner jag mig. jag har inte läst en dagstidning på veckor. jag har inte kollat allas era bloggar på lika länge. jag har tappat kollen, känner jag. däremot har jag fått en massa andra saker gjorda. förra helgen var jag på umeå open och blev helt rusig av att vara på timo räisänens spelning. jag lever på det fortfarande lite grann. det värsta har dock gått över. sen har jag börjat en ny kurs. lärande för hållbar utveckling. gissa om jag känner mig som hemma! 

jag vann ju ett pris. yes, molly, jag har fått det. ett svar är på g, men jag fick aldrig iväg det på den gula lådan, och nu är det lite sent, kan man säga. vi far nämligen till malå i helgen. ska på något så stort som skoter-vm. skittöntigt, men ändå. imorgon ska vi på någon bankett där mitt ute i ingen mans land. en bankett som även petter gästar. ska bli kul att höra vad han har att säga. 

undrar ni om jag fortfarande har bloggabstinens, så kan jag meddela att ja, så är det. fast det är inte lika illa som förut. jag har ju varit på detox ett tag. 

trevlig helg, fina läsare! 

Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Den 14e April är det dags! Såg att det låg ute en promo på nätet nu :-)
Jag längtar till det lika mycket som jag längtar till att ni får internet...
JÄTTEKRAM!!!

Postat av: m

Oh, jag hoppas förstås lite på att få se (på bild dårå) hur t-shirten mår hos sin nya ägare...

2008-04-08 @ 15:08:14
URL: http://www.mollysgrove.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback