dagen före

som ni förstår är jag inne i lite av en bloggsvacka. jag har förvisso saker att berätta, och bilder har jag att publicera, men det blir liksom inte av. kanske imorgon.

idag har vi varit i åmsele och jag har kollat på och joe har kört superstage. jag åkte med två vändor och mådde så illa i slutet av första rundan att jag ville kräkas (på riktigt) och ville gärna hoppa av efter det varvet. dessvärre var inte det något alternativ eftersom man tydligen kör två vändor på en gång. utan chans att hoppa av. efter andra varvet hade jag tappat allt vad matlust heter och frisk luft var ett måste för att liksom komma tillbaka till noll. och frisk luft fanns det gott om. hög, klar och kall höstluft. precis som när den är som bäst. finfin dag, bättre väder hade jag inte kunnat be om och sällskapet var riktigt bra!

imorgon börjar allvaret igen. för sista gången.

Kommentarer
Postat av: lena

visst är det härligt med höst

nått jag vill intala mig själv iallafall=)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback