dedicated to

jag har en tid i mitt liv som jag minns som alltigenom lycklig, trots att jag gick igenom en del grejer som så lätt kunde förstört den tiden. men jag hade den absolut bästa kombon någon kan önska sig (ibland är jag lite avundsjuk på hennes man) och hon är liksom allt det där som kan behövas i tider som de. och dessa, för den delen.

ljuva, asroliga fru sidborn. peppande och så otroligt älskvärda fd linforsare. när det var som knepigast med dejter och pojkvänner spelade vi just de här låtarna i hennes gultapetserade rum, alltid med massor med kläder på stolen, sängen golvet. resten var vitt och rosa. men hennes stereo var svart och den pumpade musik som peppade oss båda. låt ett: "vi är tusan bättre än det här" och låt två: "vi är nog snyggast i världen. och vi har roligast. vi vinner."



 


överlag är jamelias skiva superstar inte bara något att hänga i julgranen, utan faktiskt stjärnan i toppen.

Kommentarer
Postat av: Madde

ja det är lite surt faktiskt.. men nån konsert blir det nog inte. Har ju som ingen att fara med riktigt. Är mer sugen på att spara pengar till en hund =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback