ensamstående med två små

det skulle kunna beskriva dagen. joe kom hem, vi åt middag och sen fixade vi med lite grejer innan vi kröp till kojs igår. kvart över fem vaknade jag och insåg att han hade försovit sig fem skulle han upp. väckte honom och somnade själv om. när jag vaknade igen var det bara jag och hundarna hemma. joe återvänder hem först imorgon.

jag hade sedan tidigare bestämt att ta en halvdag idag och så blev det. tänkte utnyttja min extra fritid på bästa sätt. vad som skedde var att jag åt lunch och sen somnade jag. sov i två timmar. det var faktiskt välbehövligt, eftersom jag inte har disciplinen som krävs för att komma i säng i tid om kvällarna. har varit ute en längre sväng med de små grå och strax ska jag kila över till katterna som jag ser till medan bee och dee är på semester. planen för kvällen är att vara solo (har inte så mycket till val, eftersom de jag skulle kunna spontan-hitta-på någonting med är bortresta, men jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt skönt att vara bara jag och hundarna), kolla på ett morden i midsomer-avsnitt, pocka pockorn och knäcka en åbro ekologisk 3,5:a. kanske äta lite mer vattenmelon, men jag har redan ätit en halv, så det får nog vara bra för idag.

frid.

Kommentarer
Postat av: Erik

Åbro Ekologisk är inte dum! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback