fyllebråket - det obligatoriska

har just ringt polisen igen för hundrafemtielfte gången efter att våran granne och hennes karl börjar bråka med både gap och slag. han fick en påk i ryggen alldeles lämpligt tills han just skulle fara. sen satte han sig på mopeden, förmodligen full som ett ägg, och körde hemåt. inte en minut för tidigt.

tycker det är skittragiskt, att man liksom inte gör mer av sitt liv än så. super och bråkar och slåss. och däremellan inte kan göra något med sitt liv för att både kroppen och själen är alldeles trasiga. ett liv. eller får man fler chanser?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja måste ringa dig en dag.för jag drömde om dig inatt.och de va fett sjukt som nån sa.fett sjukt.

2008-08-23 @ 21:46:28
Postat av: Linnea

Jag har ungefär samma problem, mina grannar bråkar i princip hela dagen och han säger sådana fula och hemska saker till sin typ 15 år yngre flickvän. Jag vaknar på nätterna av bråket och hör precis varenda ord. Men det verkar iaf inte som att han slår henne. Sköt om dig.

Postat av: Anna

men usch! det där lät ju inge kul! :S

2008-08-25 @ 10:05:01
URL: http://bestofwimo.blogspot.com
Postat av: liv

usch vad tragiskt hemskt..stackars bägge två..

2008-08-25 @ 19:52:19
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback