det räknas tydligen inte

pratade med en vän igår som påpekade att jag inte hade skrivit något inlägg under dagen. jag menade då, att visst hade jag det! jag hade ju lagt in en dagens låt, men då sa han att det faktiskt inte räknas som ett riktigt inlägg. så det blir ett riktigt idag, till att börja med.

jag sitter alldeles ensam hemma i stora huset på markalyckan. jag och hundarna, förstås. och det är riktigt skönt med bara det ljud jag själv väljer. datorns fläktsurr och tvn just nu. och abba som snarkar bredvid mig.

jag är lite förkyld. det är ju ingen superhit, men så länge jag är människa och inte förkyld i huvudet är det ganska lugnt. fast jag vill ju bli frisk, det är ju roligare så. eller. lite förkyld i huvudet är jag nog, för hjärnan är lite slow idag. jag kommer inte ens på vad jag kan berätta. förutom att jag har bestämt mig för att fira nyår i umeå. eller. med umeåfolk, mina vänner. det ser jag fram emot, tror att det blir trivsamt!

nope. måste komma vilken låt det blir för dagen! ajöss för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback