när det är så olika och en dagens

igår hade vi kusinträff. alla kusiner utom 7 på mammas sida (vilket innebär en väldigt bra uppslutning) träffades och fikade en massa och pratade ännu mer. när folk började droppa av satte vi igång med singstar, och jag blev lika peppad som när jag ska vara kartläsare åt någon som spelar excite truck (bee och dee förstår genast att gårdagens tävlingsinriktade annelie inte var något att leka med). det var en vansinnigt bra kväll, helt enkelt.

som jag har sagt rent ut innan har jag så mycket att vara tacksam för. relationer framför allt. jag är så tacksam för förstående människor runtomkring mig som lyfter mig när andra aspekter i livet känns som piss i motvind. det är mycket tacksamhet och ännu mer kärlek från mig riktade rakt till er, lovely ones.

idag blir det abba.
 
abba - ciquitita

Kommentarer
Postat av: Bee

Gissa vem som fått excite truck i julklapp? Du kan få vara min kartläsare när du vill! Kom hem nu! I miss you!

2008-12-28 @ 17:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback