annelie hjärta albin

egentligen borde jag bara länka till bee, men det känns inte helt okej. om alla hjärtans dag har jag två saker att säga:

1. ett fantastiskt initiativ! till alla som säger att man inte behöver en speciell dag om året för kärlek med motiveringen att vilken dag som helst kan vara dagar att visa kärlek på vill jag ställa en fråga. anstränger du dig för att visa din kärlek och uppskattning till andra än äslklingen eller bästa vännen under alla andra dagar om året? då syftar jag inte på vanlig, normal vänlighet, utan faktiskt ansträngningar. som en blomma, ett kärleksbrev, den där supergoda trerätters middagen eller en extra lång klia-på-ryggen-omgång. utan tjat. utan ens en liten fråga. att du gör det bara för att viljan till initiativet ligger hos dig. för att du vill visa din uppskattning.
2. uppvakta med något icke-kommersiellt. förslagsvis en god middag eller ett hemmapysslat kort. till en vän, till en kärlek, till en mamma. eller pappa.

jag är dödskär i albin, men ska ändå fira denna dag med två fina väninnor och saga. varför? jo, för att albin är bortrest och de två väninnorna är solo för kvällen. egentligen vill jag ha syrran här också. hon är en solobrud, hon också. en solobrud i världsklass, om ni frågar mig.

nåväl. nu ska hunden och jag ut och gå. en väldigt fin alla hjärtans dag på er!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för det goda orden =) Men jag har faktiskt tänkt lite så också. Jag vet ju att han har längtat så himla mycket efter det där. Går omkring och gör skoterljud osv. haha! Men jag ska se till att göra massa saker som han kanske inte är stormförtjust i. Sen att han inte är här på alla hjärtansdag gör ju faktiskt ingenting. Är ju som vilken dag som helst egentligen. Vi vet ju hur det ligger till liksom =) Ha det så kul ikväll på solokvällen =)

Postat av: johanna

Jag håller med och fattar inte riktigt argumentet som alla kör, att alla hjärtans dag bara är ett påfund av stora företag som vill sölja kort och choko. Öhh.. Varför ska man INTE ha en dag att fira KÄRLEKEN? Man firar ju så mycket annat.En dag på året som påminner en om att visa lite extra kärlek till dom man tycker om, för ärligt talat, om principen var "man ska visa kärlek varje dag", så blir det lätt "ingen dag". Amen, jag tycker om dig Annelie! Puss!

2008-02-14 @ 11:52:30
URL: http://vilsevals.papper.fi
Postat av: therese

Håller med om att din syster är en tio-poängare!! Du med!! här kommer en stoor kram från framsidan =)

2008-02-14 @ 13:16:28
URL: http://thesan.blogg.se
Postat av: Annie

Jag ska fira med mina singelvänninor!
Vi ska fira varandra, hoppas du får mysigt med dina vänner!

Kram!

2008-02-14 @ 14:53:09
URL: http://filodi.blogg.se
Postat av: Anneli

Hej Anneli!!! Glad alla hjärtans dag!!
Du skriver så himla bra, jättekul å läsa!!
Tycker också din syster e en cooling!! Å du me! :)
Hoppas allt är bra å att vi ses snart!!
Många kramar Anneli

2008-02-14 @ 15:27:51
Postat av: Emelie

Men vad glad jag blir! Blev helt mjuk i hjärtat, och så vansinnigt glad! Nästan så ja börjar gråta! Älskade..... @->--
Här är helt ljuvligt nere i Varberg idag. Strålande sol och vindstilla. Jag ska strax sluta jobbet, och sen gå ut och springa med Ann-Charlotte. Efter det blir det förhoppningsvis myskväll hemma hos Rydmans :-)

2008-02-14 @ 16:27:12
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: Madde

Ja det är bara att hålla tummarna nu när det gäller mitt knä.

2008-02-14 @ 21:16:48
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se
Postat av: mammalena

Hej Annelie! En allahjärtanskram så här i sista minuten. Har sålt rosor heeeelaaaa dagen!!!!Kul.

2008-02-14 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback