ett löfte ska i princip alltid infrias

därför lägger jag upp bilder på min nya frisyr och dagens fynd. och en tunika jag köpte i en av hemstadens tantaffärer. löftet om bilderna gav jag till bee.

     
1. tant-tunikan som jag älskar.
2. halva priset. mitt pris: 50:-
3 och 4. linnen jag köpte i en butik där allt såldes för en hundralapp per plagg. pris utan rea: 900:- st.
5. jag i min efterlängtade senapsgula, finstickade cardigan. och min frisyr :) priset för den senapsgula kreationen: femtio riksdaler.
6. frillan.

kvällen har varit helt underbar! så trivsamt sällskap att jag lite saknar ord! fick med mig både ett halsband och ett fat att ha ljus på - gjort av mia. så otroligt fina saker den kvinnan gör!! blev så lycklig och mållös när vi gick in i hennes lilla ateljé och jag fick se allt fint! klart som korvspad att jag måste lägga upp bilder även på det jag fick med mig hem! dessvärre krånglar kortläsaren lite nu, så det får bli under morgondagen.  

det är ett vackert liv vi lever, trots all skit vi får ta.

Kommentarer
Postat av: liv

vad fin du är! både i håret och med tunikan och med senapsgula tröjan. =)

Postat av: emmy

oj...det var inte lite rea!! 900 soänn mot en hundring.. sånt gillar jag! Hatar när det är "rea" fast de typ sänker priset med 2 kr på ett plagg...

2008-03-02 @ 09:57:47
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback