fear no darkness, promised child

det är timo räisinäns fantastiska verk som strömmar ut uir mina högtalade i detta nu. hans senaste skiva är förresten en riktig hit, ge den en chans eller två! 

idag har jag varit fullt upptagen med att ta en långpromenad mend min vackra syster och långa tax, fika och klippa min systers blonda hårman. det blev finfint! jag är a heck of a hairdresser. faktiskt!

snart kommer våra top of the line-vänner hit. eller... några av dem. tre av dem, för att vara mer exakt. vi blir verkligen ett prima sällskap som förhoppningsvis ska få god mat i våra magar. ansvariga för det är vi som befinner oss i lyan i detta nu. blir nog bra!

jag låter så äckligt lycklig och harmonisk hela tiden när jag skriver, förstår jag. anledningen till det är att läget faktiskt är så, förutom på en punkt. denna veckan har jag nästan gått i taket över alla som skaffar hund, för att bara ett halvår senare inse att man inte har tid med jycken och vill sälja iväg den. nog förstår jag att det kan bli så om man separerar eller så, men situationen heltidsjobb och hund känns som att det är en ekvation som man får slita lite för att få ihop. skaffa inte hund om man inte är villig att prioritera sin fyrbente vän. faktiskt. det är veckans frustration. i övrigt är allt bra.

Kommentarer
Postat av: annie

Ibland ska man vara sådär äckligt lycklig. För det är man värd!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback