min assistent

jag berättade igår att jag skulle testa vårt loppisfynd till assistent. nu kan jag gladerligen meddela att den fungerar bara bra, med ett litet minus för bunkens utformande. see, den är inte helt utformad för att blanda runt vätska sådär. men i övrigt funkade det bra! resultat: 2 omgångar bröd, i en stor omgång.

träffade min förra handledare på praktiken idag. hon är helt fantastisk. h e l t  fantastisk! lyckliga jag var önskvärd som hennes adept även dessa veckor, så nu kommer jag ha både engelska och religion dessa veckor. roligt!

vi ska fara och handla om en timme eller så. så skönt, för kylskåpet gapar tomt och även skafferiets resurser börjar sina. håller på att fixa ihop en alla hjärtans dag-meny. jag tror att jag har en bra plan, men den kan först avslöjas efter dagen i fråga. det vore en skam att avslöja menyn så att damerna i mitt sällskap blir berövade en överraskning.

nu ska jag ägna mig åt några måsten, som att planera morgondagens mastodontlånga lektion i religion.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hello there my valentine! Torsdag är jag helt öppen och fri. Ska vi alla bidra och medtaga något? Halv 7, 7-tiden?

Postat av: Johanna

Du, det råkar vara min favoriträtt! Så lax blir toppen. Jag fixar en vinare! Vad är din adress?

2008-02-13 @ 16:04:01
URL: http://vilsevals.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback