nånting gammalt, nånting nytt, nånting blått, nånting snott

Dagens humör: helt okej bra.

Dagens borde: nog ingenting. jag har däremot ett måste, och det är att skjutsa min hjärteväns pappa till flygplatsen.

Dagens frisyr: en slarvig knut högt upp på huvudet. luggen borde jag inte prata om, men jag gör det ändå. den är inte vacker, vill jag lova. trots vattenkamning. spretar liksom åt alla håll och kanter. helt klart bättre än innan vattenkamningen, men ändå. inte vackert.

Dagens klädsel: mina rutiga pyjamasbyxor och en svart, tight, långärmad tröja från h&m.

Dagens planer: gå promenad med hunden, skjutsa till flyget och nog också baka ckokladmuffins. med choklad i. och ikväll, då ska jag se på masjävlar. det var så länge sen, jag har saknat den som om det vore min vänstra arm. yra kommer hit, och jag ska hundvakta henne i helgen.

Dagens materiella vill ha: en sängstomme?

Dagens längtan: frukosten, som jag snart ska äta. och masjävlar ikväll. om jag längtar!

Dagens beroende: håller med
thesan. internet.

Dagens tråkigaste: näe, jag kommer inte på något. det här blir en bra dag!

Dagens personer: den enda jag vet so far är svärfar, men det kan även bli både bee och johanna. man vet aldrig.

Dagens irritation: det skulle kunna hänvisas till mitt senaste inlägg före det här, men irritationen försvann i och med att jag skrev det inlägget. nej, jag är inte irriterad över något. nice!

Dagens låt: oj! så långt har jag inte kommit än. men pärlor för svin är helt klart en potentiell dagens! hänger ihop med gårdagens stora irritation.

never forget that you are awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback